poniedziałek, 22 stycznia 2018

Podsumowanie – schroniska do 2008 roku

         Schroniska tatrzańskie, które odwiedziłam. Szarlotki tam jadłam, kawę i kakao piłam
  
  Murowaniec – na Hali Gąsienicowej

  Morskie Oko

  na Hali Kondratowej

  na Polanie Chochołowskiej
                                                                      
  na Hali Ornak w Dolinie .Kościeliskiej 

   w Dolinie Pięciu Stawów
                                                                                
   Hotel Kalatówki  / chociaż to nie schronisko, niektórzy je za nie  uznawają /                                                    

     Jedyne schronisko w Polskich Tatrach, które dopiero na mnie czeka, to w Dolinie Roztoki. Mam nadzieję, że w tym roku tam zawitam.
                                                        

Schroniska tatrzańskie po stronie słowackiej

przy Popradzkim Stawie

przy Zielonym Stawie Kieżmarskim

Bilikowa Chata

Brak komentarzy:

"Pięć Stawów. Dom bez adresu." - Beata Sabała _ Zielińska

             Książkę dostałam w imieninowym prezencie. Do życzeń Asia dodała " nie może Mahomet do góry, to góra przyszła do niego, cho...